tjoooho

tjululul alla!
trodde aldrig att jag nånsin skulle blogga i hela mitt liv,
 men nu sitter man här och vet inte vad man ska skriva...;)

                             man ajja ska väl försöka skriva nåt iaf.

idag har man haft en seg men mysig dag... är rätt trött efter igår.
vakna iaf runt ett också käka man frulle och satt vid datan ett tag.
sen looka jag på en film, min bästa väns bröllop, den va rätt bra!

hade inget att göra sen, för jag fick inte gå ut, så jag kolla på melodifestivalen.
det va ganska bra, men fattar inte hur folk tänker när dom röstar på caroline af ugglas!!
så kass låt...

nu har jag iaf skrivit mitt första inlägg, får se om det blir nå mer hihi;)

PÖZZ!
ha de <3


Kommentarer
Postat av: frida

Perfekt blogg idag!

du kunde ju visste skriva blogg

<3

2009-03-07 @ 23:26:32
URL: http://frajs.blogg.se/
Postat av: Emma

jätte bra:)

2009-03-08 @ 17:04:57
URL: http://lillabocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0