sjukt glad!

tjobre på er;D
vill bara säga att jag är skitglad och lättad!

dagen börja skitdåligt med snö kaos och håret såg helt cp ut när
man kom till skolan och va helt svart i ansiktet
åhh vad trött jag blir på detta väder!

men iaf gick i skolan och va lite halv sjuk, har vart sjuk i ungefär två veckor
så jag ska nog gå och kolla upp det tror jag...
aa iaf så gick man i skolan dåe och sluta två
mattelektionen va intressant, mr hedgepeth snacka om hur glad vi ska va som går i skolan och har massa grejjer och allt och jag fick mig verkligen en tankeställare...;)

aa iaf åkte ner på stan med karin sen,<3
fika på coffeehouse, haha shit vad vi fetta;)
sen åkte man hem och här sitter man och är på skitbra humör!
det kmr bli en jobbig vecka men jag hoppas att det blir bra:D

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi jag gud vad vi svulla;)<33 men du det kmr gå bra med allt ILY<333

2009-03-24 @ 19:41:57
Postat av: ida

ILY också gumman!<33

2009-04-21 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0