så här har min söndag sett ut:)

vaknade fem av att jag inte kunde andas
så då fick jag ta nässpray hihi
somna om till ungefär elva
gick upp och åt en underbaaaar frukost... prinsesstårta och chokladmuffins

mummmmsigt

nej, inte efter ett tag, mådde illa som fan
restan av dan har jag bara gått runt och snorat uschusch
har ätit lite mat och sen ätit lite tårta igen och sen ätit igen
fyy på  mig nu måste jag skärpa mig haha

menmen får skylla på att jag är sjuk, blir annat när jag blir frisk
eller nåt

har typ kollat på första säsongen av gossip girl hela dan<3
annars har jag väl suttit vid datan och ja inte så mkt mer...
är antagligen hemma imorrn oxå...får se

you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0