redo för en mysig dag...:)

klockan är nu ungefär tjugo över tio och jag vakna precis
är hemma och är sjuk, men kände direkt när jag vakna att jag mådde mkt bättre än igår
så idag ska jag bara vara hemma och vila och ta det lugnt
och idag kanske jag till och med ska borsta tänderna och klä på mig
vi får se...

men massa gossip girl kan jag lova att det ska bli
äre nån mer som bara älskar den serien?
och chuck är ju såååå snygg
man kan tycka att det händer mkt i ens eget liv men jämfört
men deras liv så har man nog världens tråkigaste liv.

menmen bara man gillar sitt eget liv och är glad och lycklig
och livet i gossip girl är ju inte heller helt perfekt, rykten efter varenda
grej man gör, det kan ju inte va så kul...

men gissa vad jag ska gö nu?
jag ska gå ner och äta en riktig frukost med varm choklad och
rostad macka och inte massa tårta och skit
sen ska jag hoppa in i duschen och fixa mig
och sen krypa upp i soffan och kanske sitta där hela dan
vi får väl se... men mysigt blire definitivt

ajja ni får ha en bra dag i skolan alla haha
puss.

här har vi en bild på gossip-girl gänget:D
här har vi en bild på gossip girl gänget


kände bara att jag måste lägga upp en bild på den här snyggingen chuckchuckchuck

Kommentarer
Postat av: Nikolina

omg va snygg han va där :D

2009-03-16 @ 20:08:32
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: ida

i know, så sjukt snygg!:D

2009-03-16 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0