hejsan

tjenare:)

iaf, väcktes tio och fixa mig och åkte till träningen kvart i ett, först på gavlestadion och kasta slägga
sen på legenden och gymma. kul vare, men hela musklerna darrar fortfarande.

haha, kom precis på att jag skulle ha gått till tandläkarn i fredags, det hade jag helt glömt bort;)

nu ska jag nog sätta på mig myskläder och stänga in mig på mitt rum, ska sätta mig i soffan och kolla
på först one tree hill och sen gossip girl... myyyyyyysigt, i love it.

pussen<3


här kasta man slägga...
här kasta man slägga...

och här gymma man...:)
och här gymma man...:)


Kommentarer
Postat av: david

fett drygt med föräldrar som kollar igenom saker :P

fast dom e inte så bra på det :'D jag la ett ciggpaket under ett bord när jag gick i fyran, dom såg inget haha :')

men fortsätt rök hur du vill, du kommer iaf dö :D

2009-03-15 @ 15:58:46
URL: http://flottdavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0