hihi, nu skriver man ändå...:)

vet att jag skrev att jag inte skulle blogga men nu hade jag lust med det xD
är hemma idag och är sjuk...

hade klockan på ringning kvart över sex för att man skulle upp och gratta syrran
GRATTISGRATTIS!
hon fick lite smink av mig och gossip girl första säsongen av mam och pap,
sen gick jag och la mig igen och somna om till halv tolv ungefär,
gick upp och käka en macka sen baka jag chokladmuffins, mumsigt,
fast jag har inte hunnit smaka dom än men iaf...:)

nu ska man snart ner och äta lite lunch, ägg och bacon,

skulle egentligen åka skidor med malin ikväll,
men nu blev det inte så... får gö det nån annan dag gumman<3

ha en bra fredag alla
puss

Kommentarer
Postat av: frida

Där ser du att det var kul iallafall :D haha!

du ba nej jag ska inte skria mer blogg mer , sen gör du det iallafall xD haha! ida <3

du behöver fan inte skriva varje dag om du inte vill :D men det kanske inte behöver ta 4 år innan du skriver det andra inlägget :D haha <3

2009-03-14 @ 10:42:41
URL: http://frajs.blogg.se/
Postat av: ida

haha jag vet men asså igår trodde jag att jag aldrig mer ville skriva men nu gjorde jag det iaf:)<33 haha;)

2009-03-14 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0