hemma idag igen...

när jag vakna imorse kände jag mig fortfarande inte riktigt bra så jag stanna
hemma idag igen
somna om till tolv ungefär och när jag vakna var jag på strålande humör
kan man va annat med det här vädret?
aa nu hoppas jag att solen fortsätter smälta bort snön för nu är det verkligen dags för vår!

känns skönt att man börjar blir frisk nu så man får komma till skolan
och träffa lite folk
känns som jag inte har träffat nån på minst en månad!

igår berättade mamma att vi ska till sälen i helgen
wiiiihoooo
eller?
nja, visst ska det bli skönt och så men hade helst velat stanna hemma och vart med kompisar
typ... menmen nu blire skidorna på istället!

hare gött


riktigt härlig vårbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0