hejsan hoppsan

först va man i skolan, den va helt okej för vi sluta två :D
sen skulle jag till tandläkarn fyra så då orka jag inte åka hem så jag
åkte till biblan och låna en data och satt där till  fyra
sen va man till tandläkarn, lärde betala 95 spänn för att jag inte kom förra gången
dryyygt menmen;)

sen skulle jag gå och köpa present till syster en snabbis
och gissa vem man träffar då:  MALIN<333
då gick vi runt lite på stan och jag kan säga att jag har verkligen saknat henne
haha så jävla rolig humor hon har;)<3
sen åkte jag hem och käka lite och nu sitter man här...

hah vet att min blogg suger menmen det är faktiskt ganska kul och blogga;)

ajja...

puuuusss.


Kommentarer
Postat av: sis

snälla om du kan säga om du köpte något som jag har sagt att jag vill ha :)<333

2009-03-11 @ 17:06:28
URL: http://eliin.roseen.blogg.se/
Postat av: ida

haha näe det tänker jag inte;)<3

2009-03-14 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0